جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

قیمت محصولات سایپا در بازار / فت ۱۶ میلیونی در بازار + جدول

ارزیابی بازار از تداوم کاهش قیمت خودروهای اقتصادی حکایت دارد. بطوریکه دیروز این خودروها در بازار با افت یک تا ۱۶ میلیون در بازار قیمت‌گذاری شدند.

کاهش نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت را به آن نسبت داده و معتقدند علاوه بر نرخ دلار طرح‌های پیش فروش خودرو هم بر کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

دیروز و در میان محصولات سایپا «کوییکR » با افت ۱۶ میلیونی بیشترین کاهش قیمت را داشت و «شاهین» هم افتی ۹ میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که دیروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار ۶۵۸ میلیون تومان شد و افت قیمت ۹ میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار ۴۰۲ میلیون تومان شد و افت ۱۶ میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی ۵ میلیونی را ثبت کرد. اما خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۸۳ میلیونی قیمت گذاری شد و افتی ۳ میلیونی را تجربه کرد، «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۸۴ میلیون تومان دست به دست شد یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار ۳۸۰ میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت قیمت ۲ میلیونی را ثبت کرد.

سایپا اقتصاد 12

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا