جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

لغو و تاخیر ۱۰ پرواز فرودگاه اهواز / جزئیات

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: هیچ پروازی از صبح امروز تاکنون به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز انجام نشده است و به احتمال فراوان این پدیده تا ۳ ساعت آینده همه فعالیت‌ها در فرودگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: هیچ پروازی از صبح امروز تاکنون به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز انجام نشده است و به احتمال فراوان این پدیده تا ۳ ساعت آینده همه فعالیت‌ها در فرودگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سید مهدی رزاز اظهار کرد: از ساعات ابتدایی امروز یکشنبه ۱۱ دی ماه شاهد وقوع مه غلیظ در کلانشهر اهواز هستیم که این مساله بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار بوده است.

وی افزود: هیچ پروازی از صبح امروز تاکنون به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید در این فرودگاه انجام نشده است و به احتمال فراوان این پدیده تا ۳ ساعت آینده همه فعالیت‌ها در فرودگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: در حال حاضر شعاع دید در فرودگاه اهواز کمتر از ۱۵۰ متر است و امکان انجام هیچ پروازی وجود ندارد.

رزاز در خصوص احتمال ابطال و یا تاخیر پروازها گفت: تا چند ساعت آینده و با بهبود وضعیت دید در فرودگاه اهواز، پروازها از سر گرفته خواهند شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز تاکنون ۴ پرواز ورودی و خروجی باطل شده‌اند و برای ۶ پرواز ورودی و خروجی دیگر نیز تاخیر اعلام شده است تا در صورت بهبود وضعیت انجام شوند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا