جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

محدودیت‌ تردد در هراز و کندوان برای روز جمعه

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل نیز ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است

طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور که تا ساعت ۹ امروز (پنجشنبه چهارم اسفندماه) به‌روزرسانی شده، محورهای شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز پنجشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ جمعه پنجم اسفند از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی  ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل نیز ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 کارگاه جاده‌ای منجر به انسداد

در استان البرز و محور کرج – قزوین و بالعکس (حدفاصل کردان تا پل هشتگرد)، روز جمعه از ساعت ۶ تا ۱۲ به‌دلیل اجرای عملیات جابه‌جایی خط ۶۳ کیلووات، از کیلومتر ۱۴ الی ۲۷، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین (باند شمالی از پل کردان به محور قدیم و باند جنوبی از پل هشتگرد به محور قدیم) انجام می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
عصرایران
دکمه بازگشت به بالا