جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

مرتضوی برنامه‌های خوبی ارائه کرده است

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: رئیس جمهور یکی از افراد نزدیک خود را برای این وزارتخانه معرفی کرده که نشان از عزم جدی برای حل مشکلات این حوزه دارد. حل مشکل اشتغال، فرابخشی بوده و به فردی نیاز دارد تا کل کابینه را پای کار بیاورد.

سید محسن دهنوی در نشست علنی امروز، چهارشنبه ۲۷ مهرماه مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همانگونه که آقای طغیانی گفتند در محضر خداوند و شهدا باید برای رأی خود حجت داشته باشیم. آقای مرتضوی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، فرد هستند که پله به پله رشد کرده و سطوح مختلف مدیریتی را تجربه کرده است. استاندار و شهردار کلانشهر مشهد، آشنایی کاملی بر حوزه اشتغال دارد و برای وی شبهه مسائل مالی و اخلاقی مطرح نیست.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این چند روز چه کسانی همراه مرتضوی به مجلس آمدند، آیا این افراد از قبیله و طیف خاصی بودند؟ ادامه داد: در دوران تصدی شهرداری آقای مرتضوی در مشهد، طیف‌های مختلف با وی کار کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مدرک تحصیلی مهم است و آقای مرتضوی دکترای حقوق عمومی دارد، عنوان کرد: اینکه بگوییم تعداد مقالات وی کم است، وارد نیست. مگر قرار است وزیر علوم استخدام کنیم؟ رئیس‌جمهور یکی از افراد نزدیک خود را برای این وزارتخانه معرفی کرده که نشان از عزم جدی برای حل مشکلات این حوزه دارد. حل مشکل اشتغال، فرابخشی بوده و به فردی نیاز دارد تا کل کابینه را پای کار بیاورد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با بیان اینکه مرتضوی به همه حوزه های انتخابیه اشراف دارد که این موضوع برای ما نمایندگان یک مزیت محسوب می‌شود، خطاب به وزیر پیشنهادی تعاون تصریح کرد: همانگونه که از شما تمجید و تعریف می‌کنیم، همانگونه نیز انتظار بالا داریم، مگر امروز مشکل کشور، بازنشستگان، اشتغال، بیکاری جوانان و ساماندهی یارانه‌ها نیست؟ به همین دلیل یکی از قوی‌ترین نیروهای دولت به میدان آمده است.

دهنوی با اشاره به اینکه آقای مرتضوی در جلسه با نمایندگان، برنامه‌های خوبی ارائه و قول حفظ تعامل با مجلس را داده است، افزود: امیدواریم سایر وزرا و استانداران نیز با مجلس و نمایندگان ارتباط نزدیکتر و بهتری داشته باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در پایان خاطرنشان کرد: با رأی بالا به مرتضوی، این پیام را بدهیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران نمایندگان مردم در خانه ملت در همراهی دولت محکمتر از همیشه برای حل مشکلات اساسی ایستاده و فتنه انگیزی بیگانگان خللی بین دولت و مجلس ایجاد نمی کند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا