جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

استوری غم انگیز مازیار لرستانی از چهارشنبه سوری

با توجه به نزدیک شدن شب چهارشنبه سوری مازیار لرستانی واکنش عجیبی به جشن گرفتن چهارشنبه سوری نشان داد.

حقیقتی ناراحت کننده از چهارشنبه سوری در صفحه مازیار لرستانی

مازیار لرستانی که آخرین نقش آفرینیش در تلویزیون مربوط به سریال خوشنام می شود، در صفحه خود استوری تامل برانگیزی در مورد چهارشنبه سوری منتشر نمود که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت، در ادامه این بخش از نمناک عکس ناراحت کننده از چهارشنبه سوری در صفحه مازیار لرستانی را مشاهده خواهید کرد.

مازیار لرستانی در قالب یک استوری عکسی از یک پرنده زخمی در چهارشنبه سوری را منتشر کرد و نوشت:

چهارشنبه سوری

مراقب سگها و گربه ها و… پرندگان شهرمان باشیم.

آسیب زدن به هر مخلوقی ننگ است.

مازیار لرستانی

واکنش مازیار لرستانی به چهارشنبه سوری

آیین چهارشنبه سوری زیبا را به زشتی نکشانیم

چهارشنبه‌سوری، پیش درآمدی برای جشن نوروز است که ریشه در باورهای بسیار کهن ایرانیان دارد. مراسم چهارشنبه سوری آداب و رسوم خاصی دارد اما با گذشت زمان رسومی چون فالگیری، بلاگردانی، قاشق‌زنی و بخت‌گشایی و… فراموش شده و صداهای مهیبی از انفجار مواد محترقه شنیده می‌شود که علاوه بر ایجاد آلودگی صوتی، آسیب‌های جسمی زیادی به مردم وارد می‌کند. سر و صداهای مهیب ناشی از دینامیت و ترقه علاوه بر ایجاد رعب و وحشت، آسیب های جبران ناپذیری برای انسان ها و حیوانات دارد و باعث آتش سوزی، وحشت و مرگ حیوانات و انسان های زیادی می شود پس یادمان باشد چهارشنبه‌سوری، پیام‌آور فرا رسیدن نوروز است و قدمتی دارد به اندازه خود نوروز، نگذاریم، هر سال با ماهیت و پیام اصلی خود بیشتر فاصله بگیرد.

مختصر بیوگرافی مازیار لرستانی ( شهره لرستانی سابق)

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون زاده 31 خرداد 1345 در تهران است اما اصالت او به لرستان باز می گردد، این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است. لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

فیلم های مازیار لرستانی

او آثاری چون عمه ماه منیر، بی بی خاتون، باور آرامش، تولد جنجالی و… را کارگردانی کرده و17 نمایش را به کارگردانی خود بروی صحنه برده و علاوه بر این در آثاری چون امام علی (ع)، مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، زیر درخت هلو، اخراجی‌ها و… بازی کرده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
رکنا
دکمه بازگشت به بالا