جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نصب ۲۰ هزار دوربین البسه پلیس در سال ۱۴۰۲

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: برنامه گذاشته‌ایم که بتوانیم بالغ بر ۲۰ هزار دوربین البسه در سال ۱۴۰۲ برای پرسنل خود آماده کنیم تا تجهیز و استفاده شود؛ البته در همه مأموریت‌های انتظامی این البسه استفاده خواهد شد و می‌تواند تا حدودی مأموریت ما را پاسخ دهد.

فرمانده انتظامی کشور گفت: برنامه گذاشته‌ایم که بتوانیم بالغ بر ۲۰ هزار دوربین البسه در سال ۱۴۰۲ برای پرسنل خود آماده کنیم تا تجهیز و استفاده شود؛ البته در همه مأموریت‌های انتظامی این البسه استفاده خواهد شد و می‌تواند تا حدودی مأموریت ما را پاسخ دهد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در رزمایش اقتدار نوروزی که صبح امروز ۱ فروردین ماه برگزار شد با بیان اینکه شعار نوروزی ما، پلیس مقتدر و حرفه‌ای است اظهار کرد: این شعار در حالی شکل می‌گیرد که این پلیس بتواند در وقت حرفه ای خود ماموریت را درست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید بعد از انتخاب ماموریت، به آن پاسخ درست داشته باشد و هوشمندانه رفتار کند افزود: به شهروندان قول داده ایم که آرامش، آسایش و استراحت خود را تقدیم به آرامش، آسایش و استراحت آن‌ها کنیم.

سردار رادان با بیان اینکه امسال تقارن نوروز با شروع ماه مبارک رمضان را داریم گفت: پلیس برای پاسخ به نیاز میزدم باید متفاوت تر عمل کند. بیش از ۲۵ هزار نیرو در تهران بزرگ در خدمت تامین امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی کشور گفت: بیش از ۲ هزار گشت انتظامی در هر شیفت وجود دارد تا امنیت برای مردم ایجاد شود. استاندار تهران همواره پشتیبان امنیتی و انتظامی تهران بوده که تشکر ویژه می‌کنیم.

وی افزود: از همکاران میخواهیم که هوشیار، آماده، پرتوان و مهربان برای مردم عزیز خود باشید و امنیت و آرامش را بیش از گذشته تامین کنید.

سردار رادان بیان کرد: یاد شهدا که سال گذشته در این ماموریت همراه بودند را گرامی می‌داریم و از لحظاتی دیگر ماموریت شروع می‌شود.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه یگان ویژه توانست سهم بیشتری در مراقبت های نوروزی داشته باشد گفت: دعای خیر مردم بدرقه راه تمامی کارکنان انتظامی است.

وی در ادامه و در جمع خبرنگاران در باره نصب دوربین بر روی البسه کارکنان افزود: امکان اینکه روی لباس تمامی ماموران دوربین نصب شود وجود ندارد، اما قول میدهیم دوربین های البسه فعال شود تا بتوانیم رفتار ماموران را نیز تجزیه و تحلیل کنیم.

سردار رادان بیان کرد: برنامه داریم بتوانیم بالغ بر ۲۰ هزار دوربین البسه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی کشور گفت: در کل کشور بیش از ۲۵۰ هزار نیرو برای عید نوروز حضور دارند تا بتوانند خدمات رسانی به هموطنان را داشته باشند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا