جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نماینده مجلس:رئیس‌جمهور نیاز به اختیارات جدید ندارد

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر درخواست افزایش اختیارات رئیس‌جمهور در شرایط کنونی کشور،گفت: اظهارات اخیر رئیس‌جمهور عجیب است، چرا که طبق قانون اساسی رئیس جمهور اختیارات فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه اظهارات آقای روحانی مبنی بر افزایش اختیارات رئیس جمهور فرار روبه جلو است، افزود: رئیس‌جمهور و دولت به‌اندازه کافی اختیار دارند و می‌توانند تصمیم‌گیری کنند و نیاز به دادن اختیارات بیشتر به رئیس جمهور نیست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد: با همین اختیاراتی که رئیس‌جمهور دارد امکان مرتفع کردن مشکلات کشور وجود دارد و بهترین راهکار دولت و شخص رئیس‌جمهور برای اداره بهتر کشور این است که رویه‌ها و سیاست‌های غلط سالهای اخیر را اصلاح‌ کنند.

مقصودی اضافه کرد: اگر آقای روحانی امروز به‌فکر توجیه اشتباهات گذشته خود باشد، در این دو سال باقی‌مانده نیز قادر نخواهد بود اوضاع اقتصادی کشور را ساماندهی کند ولی اگر به توصیه‌های رهبر انقلاب و همچنین کارشناسان دلسوز اقتصادی توجه کند، قطعاً با همین اختیاراتی که در دست دارد، توان مدیریت کشور را خواهد داشت.

مقصودی تصریح کرد: کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و در صورتی که هر کدام از قوا به وظایف خود بپردازند، نیازی به اختیارات ویژه نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا