جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

هزینه اولیه حج تمتع ۱۴۰۲ اعلام شد

سازمان حج و زیارت که پیش‌تر هزینه اولیه حج تمتع ۱۴۰۲ را ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرده بود، در اطلاعیه جدیدی این قیمت را اصلاح کرد.

سازمان حج و زیارت که پیش‌تر هزینه اولیه حج تمتع ۱۴۰۲ را ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرده بود، در اطلاعیه جدیدی این قیمت را اصلاح کرد.

سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه‌ای در شامگاه چهارشنبه دهم اسفندماه اعلام کرد: «هزینه قطعی سفر هر کاروان بر مبنای مخارج ارزی و ریالی، مدت اقامت و گروه قیمتی مسکن برای هر زائر محاسبه و مبلغ نهایی آن برای هر کاروان در “دو مرحله” پرداخت می‌شود که در بخش اول پرداخت «یکصد و بیست میلیون تومان» (۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان) درست و (مبلغ اعلام شده قبلی) ‌ به این وسیله اصلاح می‌شود. »

این سازمان یادآور شده است هزینه کاروان‌های انتخابی تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان، به عنوان بخش اول هزینه‌ها و در یک مرحله از ثبت‌نام‌کنندگان دریافت خواهد شد.

۱۲۰ میلیون تومان که به عنوان بخش اول هزینه‌های سفر حج از زائران دریافت خواهد شد، بااحتساب اصل مبلغ ودیعه‌گذاری وسود متعلقه است.

سازمان حج و زیارت پیش‌تر اعلام کرده است: هزینه حج تمتع ۱۴۰۲ در دو بخش دریافت می‌شود که بخش دوم مبلغ باقی‌مانده این سفر به تناسب کاروان انتخابی تعیین خواهد شد. (که زمان دریافت و میزان آن از طریق مدیر کاروان به زائر اعلام می‌شود.)

بنا بر اعلام سازمان حج و زیارت، افراد ثبت‌نام کرده در سال ۱۳۹۹، مبلغ مابه‌التفاوت هزینه سفر را در یک مرحله پرداخت می‌کنند. این افراد پیش‌تر برای حج ۹۹ ثبت‌نام کرده و هزینه سفر در آن سال را کامل پرداخت کرده بودند که به دلیل محدودیت‌های کرونا از این سفر باز ماندند که نخستین اولویت ثبت‌نام در کاروان‌های حج ۱۴۰۲ به این افراد اختصاص یافته است.

ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع برای اولویت‌های تعیین شده، با مراجعه به سامانه http://reserve.haj.ir امکان‌پذیر است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا