جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

هشدار وزیر بهداشت به مراکز دولتی و خصوصی درباره رعایت نکردن قانون حجاب

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت اظهار کرد: موضوع رعایت حجاب به مراکز دولتی ابلاغ شده است و رعایت نکردن قانون حجاب تخلف است، در اعتباربخشی مراکز خصوصی موضوع فرهنگ نیز درنظر گرفته شده است و اگر مرکز خصوصی مسایل فرهنگی از جمله حجاب را رعایت نکنند با امتیاز لازم برای اعتباربخشی را کسب نخواهند کرد و ممکن است بیمارستان تایید نشود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: موضوع رعایت حجاب به مراکز دولتی ابلاغ شده است و رعایت نکردن قانون حجاب تخلف است، در اعتباربخشی مراکز خصوصی موضوع فرهنگ نیز درنظر گرفته شده است.

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت گفت: موضوع رعایت حجاب به مراکز دولتی ابلاغ شده است و رعایت نکردن قانون حجاب تخلف است، در اعتباربخشی مراکز خصوصی موضوع فرهنگ نیز درنظر گرفته شده است و اگر مرکز خصوصی مسایل فرهنگی از جمله حجاب را رعایت نکنند با امتیاز لازم برای اعتباربخشی را کسب نخواهند کرد و ممکن است بیمارستان تایید نشود.

او که با فارس گفت و گو می کرد، افزود: از سویی در بیمارستان‌های دولتی نیز بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود. در موضوع سونوگرافی نیز باید سونوگرافی خانم‌ها توسط خانم‌ها انجام شود، در برخی موارد اعلام می‌شود که به اندازه رادیولوژیست نداریم که ما درخواست داریم به زنان پزشک عمومی و متخصص زنان آموزش کوتاه مدت داده شود. ما به تعداد دستگاه‌های رادیولوژی متخصص زن نداریم که از مشکلات این حوزه است که با تربیت و آموزش حل خواهد شد. امروز دستیاران خانم نیز خوب عمل می‌کنند و می‌توانند در برطرف شدن این مشکل کمک کنند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا