جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

وام خرید لوازم کمک آموزشی برای دانش آموزان

وام خرید لوازم کمک آموزشی مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و ... برای دانشجویان به مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که جدید بوده و به وام های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید اضافه خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افرایش میزان شهریه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

مسعود گنجی گفت: میزان شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه ای از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون تومان افزایش یافته است.

او افزود: شهریه یک ترم در سال تحصیلی جدید برای مقطع دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: تمام وام های ضروری به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته اند و شاهد رشد بیش از ۲۰ درصدی بوده ایم.

گنجی ادامه داد: وام خرید لوازم کمک آموزشی مانند لپ تاپ، موبایل، تبلت و … برای دانشجویان به مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که جدید بوده و به وام های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید اضافه خواهد شد.

او گفت: مبلغ خوابگاه های دانشجویی در گذشته ۱۰۴ هزار تومان بوده و امسال به ۱۳۰ هزار تومان افزایش یافته است. کمترین مبلغ شهریه خوابگاه دانشجویی ۵۳ هزار تومان بوده و امسال ۱۲ هزار تومان افزایش یافته است. گفتنی است که نگهداری ساختمان های خوابگاهی برای ما به شدت سخت شده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
عصرایران
دکمه بازگشت به بالا