جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

ورود ماشین‌های شخصی به مهران ممنوع شد

فرمانده قرارگاه اربعین گفت: از امروز ورود ماشین‌های شخصی به مهران ممنوع است؛ تمامی ماشین‌ها به پارکینگ اربعین هدایت می‌شوند و مسیر از پارکینگ اربعین به بعد مسدود است.

سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در گفت و گو با شبکه خبر گفت: برابر برنامه ریزی ها از اول صفر تا به الان نزدیک به پانصد و چهل هزار نفر از زائران از مرزهای چندگانه به سمت عراق خارج شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد از پایانه مهران انجام می‌شود، گفت: می‌توان گفت که حدود ۶۰ درصد از زائران این پایانه را برای خروج از کشور انتخاب کردند.

شرفی با بیان اینکه ۲۴۰ گیت گذرنامه برای خروج از کشور در تمامی مرزها فعال است، گفت: بیش از صد گیت از گیت های گذرنامه در پایانه مهران فعال است.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه امروز شاهد پیک خروج از کشور زائران اربعین حسینی بودیم، گفت: زائران با کمترین ایستایی در گیت ها از کشور خارج می‌شوند.

به گفته وی زائران برای خروج از کشور دیگر مرزها را انتخاب کنند و همگی از مرز مهران خارج نشوند.

شرفی با بیان اینکه فراجا توان افزایش ۱۵۰ گیت دیگر را دارد، گفت: گیت‌ها شبانه روزی فعال است اما مشاهده می‌کنیم که در ساعات اولیه بامداد و در ادامه تا ظهر بیشترین خروجی از کشور را داریم.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا بیان کرد: از ساعت ۱۲ شب تا به الان ۱۲۰ هزار نفر از مرزهای چندگانه عبور کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زائران با مدارک معتبر به مرزها مراجعه کنند، گفت: از امروز ورود ماشین‌های شخصی به مهران ممنوع است؛ تمامی ماشین‌ها در پارکینگ اربعین هدایت می‌شود و مسیر از پارکینگ اربعین به بعد مسدود است و زائران باید با اتوبوس‌های شهری به مرزها بیایند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا