جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در مسیر برگشت از استان‌های شمالی خبر داد و گفت: در محورهای هراز، چالوس و آزادراه رشت - قزوین ترافیک سنگین گزارش شده است.

رضا روشنی روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت راههای کشور توضیح داد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک سنگین در محور چالوس، مسیر شمال به جنوب، حدفاصل مرزن‌آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزدبن، انارک و هزارچم گزارش شده است.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران‌ شمال مسیر جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع و تردد در مسیر شمال به جنوب روان است.

به گفته روشنی، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، شاهاندشت، گزنک، رینه و آب اسک و ترافیک سنگین در آزادراه رشت‌قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار اعلام شده است‌ اما تردد در محور فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت، روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تشریح کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی ضمن توضیح درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر بیان کرد: محور قدیم خرم آبادپلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آبادپل زال و محور خرم آبادکوهدشت انجام می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور مسدود غیرشریانی را نیز گیلانغرب‌سومار گزارش و لاسم‌ارجمند،وازک‌بلده، سی‌سخت‌پادنا و هشتگردطالقان را محورهای دارای انسداد فصلی اعلام کرد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا