جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

وضعیت معلمان فاقد رتبه بزودی مشخص می‌شود

رضا مرادصحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان این که بخشی از کار طرح رتبه‌بندی هنوز باقی مانده است، گفت: تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به زودی وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان این که بخشی از کار طرح رتبه‌بندی هنوز باقی مانده است، گفت: تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به زودی وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود.

رضا مرادصحرایی امروز (۷ اردیبهشت) در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های راهبردی دولت، ارتباط مستقیم با مردم و تعامل پیوسته و منسجم با جامعه است چرا که بدون حضور در بین مردم و شنیدن کلام آنان و اطلاع دقیق از مشکلات، تحول محقق نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای پیش بردن طرح رتبه‌بندی معلمان در سطح کشور خاطرنشان کرد: بخشی از کار طرح رتبه‌بندی هنوز باقی مانده است. تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به زودی وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود. تعدادی نیز که رتبه آن‌ها مشخص شده، تخصیص لازم برای آن‌ها انجام نشده است و به دنبال حل این مورد نیز هستیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: عده‌ای هم اعتراض داشتند که حق اعتراض در آیین نامه برای این عزیزان دیده شده است و در حال بررسی اعتراضات هستیم و در نهایت پس از اتمام بررسی اعتراضات با هماهنگی و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان خواهیم بود.

مرادصحرایی در پایان یادآور شد: نقطه شروع تحولات جامعه از آموزش و پرورش شروع می‌شود و بر این اساس امروز آموزش و پرورش به یکی از اولویت‌های اصلی دولت مردمی مبدل شده است.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا