جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

پایان فاز اول اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان / ۸۵ درصد آنها تعیین تکلیف خواهند شد

رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از انجام بخشی مهمی از فرآیند رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: ۸۵ درصد معلمان بدون رتبه این هفته تعیین تکلیف می‌شوند. او افزود: حدود ۷۵ هزار معلم بدون رتبه بندی مانده بودند که قرار بود تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد و تا یکشنبه این هفته ۸۵ درصد آنها تعیین تکلیف خواهند شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از انجام بخشی مهمی از فرآیند رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: ۸۵ درصد معلمان بدون رتبه این هفته تعیین تکلیف می‌شوند.

رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه بندی معلمان گفت: این کار اقدام بزرگی بود که دولت یازدهم انجام داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: حدود ۷۵ هزار معلم بدون رتبه بندی مانده بودند که قرار بود تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد و تا یکشنبه این هفته ۸۵ درصد آنها تعیین تکلیف خواهند شد.

وی یادآور شد: بعد از اتمام فاز اول رتبه بندی معلمان، سراغ مرحله بازنگری در آیین‌نامه مربوطه می‌رویم که امیدواریم به امسال برسد.

صحرایی خاطرنشان کرد:‌ در پایان فاز اول اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان،رصد، پایش و بازخوردگیری از اجرا آغاز می شود تا فرآیند اصلاح آیین‌نامه موجود را آغاز کنیم.

 

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا