جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: آسمان امروز و فردای استان تهران با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه از بعدازظهر دوشنبه در برخی نواحی استان افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود گفت: برای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌های غرب و نیمه جنوبی استان وزش باد شدید همراه گردوخاک در مناطق مستعد مورد انتظار است.

مازیار غلامی سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران  اظهار کرد: آسمان امروز و فردای استان تهران با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود.

وی گفت: در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران افزود: بعدازظهر دوشنبه در برخی نواحی استان افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید و برای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌های دیگر به ویژه غرب و نیمه جنوبی استان وزش باد شدید همراه گردوخاک در مناطق مستعد مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه برای امروز کاهش دما و تا روز سه‌شنبه روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود، افزود: دمای هوای امروز تهران ۲۶ درجه بوده و برای روز یکشنبه ۲۷ درجه و برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌ترتیب ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا