دسته‌بندی نشده

پیش‌بینی وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و پایداری جو آرام در سایر نقاط کشور طی امروز(۱۸ آبان) و ورود سامانه بارشی به غرب کشور خبر داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و پایداری جو آرام در سایر نقاط کشور طی امروز(۱۸ آبان) و ورود سامانه بارشی به غرب کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۸ آبان) در جنوب استان‌های فارس، یزد، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان، برخی مناطق کرمان، هرمزگان و بوشهر ابرناکی و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام مستقر است.

وی ادامه داد: پنجشنبه(۱۹ آبان) در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر همچنین در غرب فارس، شمال بوشهر، جنوب خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۲۰آبان) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور بارش در غرب و جنوب غرب کشور تقویت می‌شود و در مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران نیز ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: شنبه (۲۱ آبان) بارش در غرب و جنوب غرب ادامه دارد و درجنوب کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، و شمال شرق خوزستان و چهارمحال وبختیاری شدت خواهد داشت.

ضیاییان افزود: یکشنبه (۲۲ آبان) بارش پراکنده در جنوب غرب، برخی مناطق غرب، مرکز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ آبان‌) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ و روز جمعه (۲۰ آبان‌) نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ آبان ) بندرعباس با دمای ۳۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین و بجنورد با دمای ۲- و ۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا