جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

کشف جسد زن جوان در میدان آزادی / جزئیات

پلیس وقوع قتل‌های سریایل زنان را تکذیب کرده و می‌گوید قتل زن جوان در تهران ربطی به موارد رخ داده در شهرهای دیگر ندارد.

پرونده قتل زن جوان که جسد تکه تکه شده او در میدان آزادی تهران پیدا شده بود، در حالی در پلیس آگاهی در حال بررسی است که هویت او هنوز نامشخص باقی مانده است. کشف این جسد احتمال قتل سریالی زنان را مطرح کرده بود که این موضوع از سوی پلیس رد شد.

تحقیقات جنایی در این پرونده از بعدازظهر چهارشنبه سوم خرداد امسال و با کشف جسد تکه تکه شده زن جوانی در ضلع شمالی میدان آزادی آغاز شد. کارگر شهرداری هنگام نظافت این منطقه جسد را داخل ساک ورزشی پیدا کرده و موضوع را به پلیس خبر داده بود. با حضور تیم جنایی در محل ، مشخص شد جسد متعلق به زنی حدود ۲۵ ساله است که بعد از قتل ، جسدش تکه تکه شده و در یک ساک ورزشی و چهار کیسه پلاستیک در آن محل رها شده بود. آنطور که پزشک جنایی اعلام کرد حدود پنج ساعت از مرگ این زن می گذشت . این موضوع نشان می داد ، زن جوان همان روز به قتل رسیده بود و قاتل در روز بقایای جسد را در یکی از شلوغ ترین مناطق تهران قرار داده بود. این موضوع باعث شد کارآگاهان احتمال دهند با یک قاتل خونسرد رو به رو هستند و رها کردن جسد در آن منطقه به دلیل این بوده که قصد داشته بقایای جسد پیدا شود. او اگر قصد مخفی کردن این جنایت را داشت ، جسد را در محلی کم تردد و دور افتاده رها می کرد. با بررسی تحقیقات میدانی در محل کشف جسد ، با دستور بازپرس جنایی بقایای جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا هویت مقتول شناسایی شود. همچنین قرار شد دوربین های مداربسته و ترافیکی اطراف محل رها کردن جسد بررسی شود شاید ردی از قاتل به دست بیاید. با گذشت چهار روز از کشف این جسد ، هویت مقتول شناسایی نشده و ناپدید شدن او نیز در پلیس آگاهی تهران مطرح نشده است. کارآگاهان پلیس آگاهی در شاخه دیگر به انگشت نگاری از جسد پرداختند اما زن جوان سابقه دستگیری و اعتیاد نداشت و تلاش در این شاخه نیز با بن بست رو به رو شد. زن با موهای مدل پسرانه داشت که تتویی روی بدن نداشت. با توجه به مطرح نشدن فقدانی زن جوان و محل کشف جسد ، این احتمال مطرح شده که مقتول اهل یکی از شهرهای اطراف تهران است که قاتل بعد از کشتن او در محل دیگری ، جسد او را به آنجا انتقال داده بود. به همین خاطر از پلیس شهرهای اطراف تهران خواسته شد در صورت طرح شکایت فقدانی درباره زن جوانی در یک هفته گذشته موضوع را به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران اطلاع دهند. در حال حاضر با دستور امیرحسین علیمردان ، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران تحقیقات جنایی برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

پس از کشف جسد زن جوان در میدان آزادی ادعای وقوع قتل های سریالی زنان در فضای مجازی مطرح و باعث وحشت کاربران شد. در این خبر ادعا شده بود، قاتلی در شهرهای آباده ،مشهد،تبریز و تهران زنان را کشته و جسدشان را تکه تکه می کند. این ادعا در حالی مطرح شد که یک مقام آگاه در پلیس به خبرنگار «جام جم» گفت: عامل قتل زنی در آباده و مثله کردن جسد او دستگیر شده و به قتل اعتراف کرده است.در بررسی های پلیسی تا کنون نشانه‌ای از قتل های سریالی در این پرونده ها دیده نشده است.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا