جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

گل مالی کردن خودرو‌ها در ایام ماه محرم ممنوع

سرهنگ محمدرضا یاری معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: گل مالی کردن خودرو‌ها در ایام ماه محرم ممنوع است.

صدا و سیما: معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: گل مالی کردن خودرو‌ها در ایام ماه محرم ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا یاری اظهار کرد: به منظور حفظ قداست فرهنگ عاشورا و عزاداری ماه محرم، برخی ممنوعیت‌ها توسط پلیس اعمال می‌شود که یکی از آن‌ها حضور بانوان زنجیر زن در هیأت‌های مذهبی و گل مالی کردن خودرو‌ها است که مأموران انتظامی و راهور در صورت مشاهده چنین مواردی برخورد‌های لازم و قانونی را انجام می‌دهند..

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نوشتن شعار روی خودروها، نصب تمثال و شمایل ائمه اطهار (ع) بر درب هیأت و تداخل زن و مرد در مراسم عزاداری را از دیگر ممنوعیت‌های اعمال شده اعلام کرد.

وی از هیأت‌های عزادار نیز خواست از پخش صدای مداحان در معابر عمومی در ساعات پایانی شب خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در ایام عزاداری ماه محرم پلیس در کنار عزاداران حضور مستمر دارد و در این ایام از ظرفیت پلیس افتخاری نیز استفاده می‌شود از هیأت‌های عزادار و عموم مردم خواست تا با مأموران همانند سال‌های گذشته همکاری لازم را داشته باشند

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این میان همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی و راهور نیز کنار مردم و عزاداران حسینی (ع) بوده تا هم امنیت آن‌ها و هم نظم و انضباط برگزاری مراسم عزاداری را حفظ کنند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا