جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

ادارات گیلان ۲۹ دی تعطیل شدند

استاندار گیلان از فعالیت مجدد تعدادی از جایگاه‌های CNG و واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: ادارات گیلان ۲۹ دی تعطیل هستند.

استاندار گیلان از فعالیت مجدد تعدادی از جایگاه‌های CNG و واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: ادارات گیلان ۲۹ دی تعطیل هستند.

اسدالله عباسی شب گذشته در جلسه قرارگاه جهادی مدیریت گاز و برق گیلان اظهار داشت: تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان در روز پنجشنبه 29 دی ماه 1401 تعطیل است.

استاندار گیلان از بازگشایی تعدادی از جایگاه‌های CNG برای رفاه حال مردم خبر داد و گفت: پنج‌شنبه را تعطیل اعلام کردیم تا در 2 روز پنجشنبه و جمعه صرفه‌جویی بیشتری صورت گیرد و از شنبه ساعت کاری ادارات و فعالیت‌های مراکز آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها به روال عادی خود برمی‌گردد.

عباسی ضمن قدردانی از همکاری مردم در صرفه‌جویی مصرف گاز و برق افزود: با توجه به صرفه‌جویی صورت گرفته، تعدادی از خطوط واحدهای تولیدی نیز از فردا راه‌اندازی می‌شوند البته درباره صنایع باید طوری برنامه‌ریزی شود که استان از تولید باز نماند.

وی تصریح کرد: تمامی سازمان‌ها، نهادهای استان و شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش کردن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان از پایان وقت اداری چهارشنبه 28 دی ماه تا اول وقت اداری شنبه اول بهمن ماه اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه ساعت 20 زمان پایان فعالیت اصناف در استان خواهد بود افزود: براساس این مصوبه رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، مراکز تهیه و توزیع غذا می‌توانند تا ساعت 23 فعالیت کنند.

عباسی با اشاره به اینکه گیلان در مدیریت انرژی‌های برق و آب موفق عمل کرده است تصریح کرد: امتحانات دانشگاه‌ها هم در زمان مقرر برگزار شود

به گزارش تسنیم، براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز، برق و دستور استاندار گیلان تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان در روز پنجشنبه 29 دی ماه 1401 تعطیل خواهد بود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا