جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

بازگشت کی‌روش به ایران صحت دارد؟

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار توئیتی بازگشت کی‌روش را غیر واقعی و کذب خواند. او در این توئیت نوشت: بر خلاف مطلب منتشر شده در یک رسانه خارجی، حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، هرگونه پیشنهاد به کارلوس کی‌روش را کذب و غیرواقعی اعلام کرد

بعد از ناکامی تیم ملی فوتبال مصر در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و نرسیدن به قهرمانی جام ملت‌های آفریقا، فدراسیون فوتبال مصر روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که با قرارداد این فدراسیون با کی‌روش با توافقی دوطرفه فسخ شده است.

بعد از این خبر گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص تیم بعدی کی‌روش مطرح شد. در این راستا سایت الکوره قطر به نقل از یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال مصر خبر داد که کی‌روش پیشنهاد رسمی از ایران، عراق، استرالیا و تونس دریافت کرده و همین پیشنهادات نقش زیادی در تصمیم او برای جدایی از تیم ملی مصر داشته‌اند.

اکنون «محمد جماعت» مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار توئیتی این موضوع را غیر واقعی و کذب خواند. او در این توئیت نوشت: بر خلاف مطلب منتشر شده در یک رسانه خارجی، حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، هرگونه پیشنهاد به کارلوس کی‌روش را کذب و غیرواقعی اعلام کرد.

کی‌روش از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا