جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

برنامه دانشگاه ها در راستای حجاب / اظهارات مهم وزیر علوم درباره یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها

محمد علی زلفی گل وزیر علوم با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای در راستای یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نداریم، گفت: تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است بر این اساس یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نخواهیم داشت. وزیر علوم تاکید کرد: ممکن است دانشگاه ها در راستای حجاب برنامه هایی داشته باشند ولی ما در وزارت علوم بر این باور هستیم تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است و یکسان سازی مغایر این تنوع است.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای در راستای یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نداریم، گفت: تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است بر این اساس یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نخواهیم داشت.

محمد علی زلفی گل ضمن بیان این مطلب در واکنش به خبر برنامه وزارت علوم برای یکسان سازی پوشش در بین کارکنان دانشگاه ها و دانشجویان کشور اظهار کرد: این خبر درست نیست و ما هیچ برنامه ای در یکسان سازی پوشش در محیط آموزش عالی نداریم.

وی در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: خداوند رنگ‌ها، نژادها، قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را خلق کرده و یکسان سازی در راستای خلقت خداوند هم وجود ندارد. بر این اساس ما نیز طرحی برای یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نخواهیم داشت.

وزیر علوم تاکید کرد: ممکن است دانشگاه ها در راستای حجاب برنامه هایی داشته باشند ولی ما در وزارت علوم بر این باور هستیم تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است و یکسان سازی مغایر این تنوع می‌باشد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا