جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بولتون برای ایران نقشه کشیده است

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در واکنش به ادعای آمریکایی ها مبنی بر باز بودن درهای مذاکره به روی ایران، گفت: مقامات کاخ سفید در شرایط کنونی نسبت به مواجهه با ایران تحت فشار افکار عمومی هستند از این رو تلاش می کنند توپ را در زمین کشورمان بیاندازند.
نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضع گیری وزیر امور خارجه کشورمان در آمریکا بسیاری از افراد همچون نتانیاهو و بولتون را عصبانی کرد از این رو مشاهده می شود که آنها در مصاحبه های مختلفی واکنش های تندی نسبت به ایران نشان داده اند.
وی با اشاره به اینکه دیدگاه های مختلفی در خصوص مذاکره با آمریکا وجود دارد، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود که روز گذشته سردار سلیمانی و رییس قوه مقننه مذاکره را امری اشتباهی راهبردی دانستند.
اختلاف نظر در خصوص مذاکره با ایران در هیات حاکمه آمریکا وجود دارد
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه در خصوص مذاکره با ایران از سوی ایالات متحده اختلاف نظر وجود دارد، اظهار کرد: در واقع افرادی مانند بولتون که با اسرائیلی ها روابط نزدیکی دارند خواهان مذاکره و دیپلماسی با ایران نیستند بلکه درصدد ایجاد شرایط راه اندازی برخورد تسلیحاتی هستند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به وضوح می توان دریافت که مقامات آمریکایی در تقابل با کشورمان دچار چالش شده اند و نمی توانند سیاست و رویه یکسانی را در پیش بگیرند.
به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت ، مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی مدعی شد که ترامپ خواهان مذاکره مجدد بر سر برنامه‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک ایران است.
جان بولتون با اشاره به باز بودن درهای مذاکره به روی ایران ادعا کرد سال گذشته، زمانی که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به واشنگتن آمد، رئیس‌جمهور ترامپ به مکرون اعلام کرد که وی خواهان ترک توافق هسته‌ای ایران است و قصد دارد بر سر برنامه هسته‌ای، برنامه موشک‌های بالستیک، حمایت از تروریسم و باقی رفتارهای خصمانه جمهوری اسلامی بار دیگر مذاکره کند. زمانی که ایران برای مذاکره آماده شود، رئیس‌جمهور ترامپ نیز آماده خواهد بود./

منبع: مثلث آنلاین

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا