جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

تشریح وضعیت آب و هوا تا پایان هفته

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعد از روز پنج‌شنبه پنجم اسفند در استان‌های مرزی غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده داریم، گفت: روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور باران در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز آینده تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌‌شود.

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده سوم اسفند در خراسان رضوی، آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده داریم.

وی افزود: روز چهارشنبه چهارم اسفند در سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت و در روز پنج‌شنبه این وضعیت در کل کشور ادامه دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعد از روز پنج‌شنبه پنجم اسفند در استان‌های مرزی غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده داریم، گفت: روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور باران در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف است و شدت بارش‌ها در جنوب آذربایجان غربی خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: از فردا تا پایان هفته در اغلب نقاط کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری، به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و اواخر وقت آسمان تهران غبارآلود است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۶ و ۷ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده بندرعباس و اهواز با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۷ درجه صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا