جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعیجدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

تکلیف اموال سرقتی بانک ملی مشخص شد

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کشفیات سرقت بانک ملی مقدار بسیار بالایی است گفت: بعد از کشف اموال با دقت بالا اموال دسته‌بندی و با حضور نمایندگان فراجا، بانک مرکزی، بانک ملی و دستگاه قضایی، اموال تحویل بانک مرکزی داده شد تا تحویل مالباختگان داده شود.

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی از نظر پلیس همچنان مفتوح است و متهمانی هستند که باید روی آن‌ها کار شود و زوایای پنهان دیگری دارد.

سردار حسین اشتری روز دوشنبه در مراسم عملیات اجرایی ۱۴۱۲ واحد خانه سازمانی با عنوان طرح سپهبد سلیمانی با اشاره به مخابره شدن خبر سرقت صندوق امانات بانک ملی در تهران گفت: این خبر همه را نگران کرد، مردم متأثر شدند و افرادی که دنبال زیر سوال بردن اقتدار جمهوری اسلامی بودند خوشحال شدند؛ از همان ساعات اولیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در صحنه حضور پیدا کرد و این موضوع را با جدیت پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه وقتی زوایای مختلف این سرقت مشخص شد واقعا نگران شدیم افزود: خداوند کمک کرد و کمتر از ۴۸ ساعت اطلاعات سارقان را به دست آوردند و توانستند این سرقت حرفه‌ای را کشف کنند.

اشتری با بیان اینکه سارقان توانستند از خلع‌ها و نقاط ضعف امنیتی بانک استفاده کنند و نقشه شوم خود را عملی کنند اظهار کرد: تاکید داشتیم کشفیات و اطلاعات با طبقه‌بندی منتشر شود تا پرونده به نتیجه کامل برسد و عجله در اطلاع‌رسانی مانع کار کارآگاهان و افسران پلیس نشود که البته این نکته به خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی به بیشتر زوایای پرونده این سرقت دست یافتند تاکید کرد: پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی از نظر پلیس همچنان مفتوح است و متهمانی هستند که باید روی آن‌ها کار شود و زوایای پنهان دیگری دارد اما ۹۰ درصد کار این پرونده انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کشفیات این سرقت مقدار بسیار بالایی است گفت: بعد از کشف اموال با دقت بالا اموال دسته‌بندی و با حضور نمایندگان فراجا، بانک مرکزی، بانک ملی و دستگاه قضایی، اموال تحویل بانک مرکزی داده شد تا تحویل مالباختگان داده شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا