جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

راه یابی به فینال برای اولین بار در تاریخ اسکی ایران

مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی امروز در بخش زنان برگزار شد و سمانه بیرامی باهر ورزشکار المپیکی ایران به رتبه هشتم راه پیدا کرد و راهی فینال شد. این برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران است که ورزشکاری در بخش بانوان راهی فینال قهرمانی جهان می‌شود.

نماینده اسکی صحرانوردی ایران موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به رتبه هشتم دست پیدا کرده و به فینال راه یابد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی جهان اسکی صحرانوردی امروز در بخش زنان برگزار شد و سمانه بیرامی باهر ورزشکار المپیکی ایران به رتبه هشتم راه پیدا کرد و راهی فینال شد. این برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران است که ورزشکاری در بخش بانوان راهی فینال قهرمانی جهان می شود.

در این مرحله که چهل نفر شرکت داشتند فرنوش شمشکی در رتبه ۱۸، عاطفه صالحی در جایگاه ۲۰ و ساحل تیر در رتبه ۲۱ قرار گرفتند.

رقابتهای اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان به میزبانی کشور اسلوونی در حال برگزاری است و تیم ملی ایران با ترکیب چهار ورزشکار خانم و چهار ورزشکار آقا در این مسابقات حضور دارد.

راه‌یابی دانیال ساوه شمشکی به مرحله نهایی

همچنین دانیال ساوه شمشکی المپین و نماینده اسکی صحرانوردی ایران موفق شد امروز در رقابتهای مقدماتی ۱۰ کیلومتر آزاد مردان در بین ۷۰ شرکت کننده در جایگاه نهم قرار گرفته و به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

به این ترتیب برای اولین بار در تاریخ اسکی ایران، همزمان یک نماینده خانم و یک آقا در فینال قهرمانی جهانی اسکی صحرانوردی حضور دارند.

همچنین در رقابتهای امروز مهدی تیر در جایگاه ۴۶ و سید احمدرضا صید در جایگاه ۴۹ قرار گرفتند. علیرضا مقدید هم به دلیل تصمیم هیات ژوری موفق به شرکت در مسابقات نشد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا