جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

واکنش فدراسیون اسکی به پناهندگی یک ملی‌پوش ایرانی

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در واکنش به اظهارات اخیر سید ستار صید اسکی‌باز سابق تیم ملی ایران که به نروژ پناهنده شده است، اعلام کرد: آقای سید ستار صید که دیروز به نروژ اعلام پناهندگی کرده است چند ماه پیش از سوی یکی از پرسنل پیست اسکی دیزین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد که ضارب و خانواده‌اش ادعا دارند که ایشان برای نوامیس آن‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود که پرونده در دستگاه قضایی در حال بررسی است. حال ایشان سعی دارند فدراسیون و نظام را درگیر موضوع پناهندگی خود کنند.

دبیر فدراسیون اسکی نسبت به اظهارات یک اسکی‌باز سابق تیم ملی واکنش نشان داد.

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در واکنش به اظهارات اخیر سید ستار صید اسکی‌باز سابق تیم ملی ایران که به نروژ پناهنده شده است، اعلام کرد:

“آقای سید ستار صید که دیروز به نروژ اعلام پناهندگی کرده است چند ماه پیش از سوی یکی از پرسنل پیست اسکی دیزین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد که ضارب و خانواده‌اش ادعا دارند که ایشان برای نوامیس آنها ایجاد مزاحمت کرده بود که پرونده در دستگاه قضایی در حال بررسی است. حال ایشان سعی دارند فدراسیون و نظام را درگیر موضوع پناهندگی خود کنند. ضمنا ایشان چند پرونده انضباطی از جمله ایجاد درگیری و حمله به مربی در حین مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در آلمان را هم داشتند که موجب محرومیت ایشان شد. با توجه موج رسانه ای که از سوی شبکه‌های معاند بر روی ورزشکاران پناهنده ایجاد می‌شود برخورد لازم دیدم توضیحات را جهت تنویر افکار عمومی خدمت اصحاب رسانه ارسال نمایم.”

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا