جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

رهن و اجاره خانه های لوکس در تهران

رهن و اجاره خانه‌های لوکس در تهران سر به فلک کشیده است و با دیدن این قیمت‌ها مغز انسان سوت می‌کشد.

امروز (سه شنبه) سری به بازار آپارتمان‌های لوکس و لاکچری بالاشهر تهران زده‌ایم. مبلغی که برای رهن و اجاره این خانه‌ها لازم است در توان اکثر مردم نیست، اما اگر می‌خواهید بدانید اجاره خانه‌های لاکچری شهر تهران چقدر هزینه دارد با ما همراه باشید.

آپارتمان ۱۹۰متری ۳خواب ۱مستر، کلید نخورده، مشاعات هتلینگ، شامل ۲استخر با ویو شهر در ولنجک ۹ میلیارد تومان برای رهن کامل آگهی شده است. البته در توضیحات آگهی این واحد آماده که رهن قابل تبدیل است و به جای ۹ میلیارد رهن کامل می‌توانید ۵ میلیارد رهن و ماهیانه ۱۲۰ میلیون تومان این خانه را اجاره کنید.

هزینه اجاره واحد۳۵۰ متری ۴ خوابه فول امکانات در یک برج باغ مدرن که در منطقه محمودیه قرار داد ۱۸ میلیون تومان برای رهن کامل است. در توضیحات آگهی این واحد داشتن سالن اجتماعات، سالن جیم، روف گاردن، متریال برند، لابی مجلل فضای و پیاده روی نیز ذکر شده است.

یک واحد ۵۰۰ متری با ذکر این که «قلب فرشته ۵۰۰ متر (کاخ) نئوکلاسیک فوق هوشمند» ۳۰ میلیارد تومان برای رهن کامل آگهی شده است. در توضیحات آگهی تاکید شده است که این واحد «فوق هوشمند» است!

در محدوده الهیه یک ۴۵۰متری پنت هاوس ۱۵ میلیارد برای رهن کامل آگهی شده است. البته هزینه کرایه این واحد قابل تبدیل است و می‌توان با ۱۰ میلیارد رهن و ماهیانه ۱۷۰ میلیون تومان نیز این پنت هاوس ۴۵۰ متری را کرایه کرد. در توضیحات این واحد آماده است که ۵ پارکینگ دارد، همچنین دارای امکاناتی شامل فول مشاعات، لابى من ٢۴ساعته، ویو ابدى، آشپزخانه فول فرنیش و ٢ تراس قابل چیدمان نیز هست.

در سعادت آباد هزینه کرایه یک واحد ۲۶۰ متری ۳خواب مستر، ۱۰ میلیارد تومان رهن کامل است. در توضیحات این واحد آمده است که لابی مجلل مبله به همراه لابی وومن، ۳خواب مستر، ۴پارکینگ، اشپزخانه فرنیش، تراس‌های قابل چیدمان دارد.

هزینه رهن کامل پنت هاوس ۵۰۰ متری در نیاوران ۱۲ میلیارد تومان است. احداثی در ۱۲۰۰ متر زمین، ۵۰۰ متر بنای ۴ خوابه لاکچری، با دیزاین کلاسیک، لابی من ۲۴ ساعته، روف گاردن، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و… بخشی از امکاناتی است که در توضیحات این واحد آماده است.

در اقدسیه (صاحبقرانیه) واحدی ۳۲۰متری، ۴خواب مستر با ۴ پارکینگ و فول مشاعات ۱۶.۵ میلیارد تومان برای رهن کامل قیمت خورده است. ارتفاع سقف ۴متر، تراس بزرگ قابل چیدمان و ویو ابدی، فول مشاعات فعال (سونا، استخر، جکوزی، سالن ورزش مجهز، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات لابی مجلل)، دو لاین آسانسور از امکاناتی است که این واحد لوکس دارد.

واحد لوکس ۳۳۰ متری با سوییت مجزا (٢٩٠ متر + ۴٠ متر سوییت مجزا، با ١٠ متر بالکن) در زعفرانیه محدوده کاخ سعدآباد، ۱۱ میلیارد تومان برای رهن کامل آگهی شده است. در توضیحات این واحد آمده است که دارای لابی و لابی من، استخر، سونا، جکوزی و… است.

در قیطریه واحد ۱۸۸ متر ۲خوابه تک واحدی ۲۸.۵ میلیارد تومان برای رهن قیمت‌گذاری شده است. در توضیحات این واحد ذکر شده است تراس قابل چیدمان، ویو و نور عالی، کاملا آفتابگیر، دارای شاه نشین با پنجره‌های قدی، تک واحدی و طبقه آخر.

۳۶۵ متر ۳ خواب رویال مستر+۱ سوییت مجزا در محله دروس، ۱۲ میلیارد تومان برای رهن آگهی شده است، البته این مبلغ قابل تبدیل به رهن ۵ میلیارد تومانی به همراه ۲۲۰ میلیون اجاره ماهیانه است. در توضیحات این واحد لوکس آمده است، ارتفاع سقف واحد ۴ متر مفید، متریال درجه ۱ ریز به ریز برند اروپایی، ۵۰۰۰ هزار متر فضای مشاعات، ۲۰ نیروی خدماتی برای ساختمان، جاده تندرستی در روف گاردن با دید پانوراما، استخر، سونا، جکوزی، ۴ پارکینگ باکس +۳۰ پارکینگ میهمان!

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
فرارو
دکمه بازگشت به بالا