جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

ریزش در بازار شاخص کل بورس / افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

شاخص کل بورس با اُفت ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحدی ایستاد.

امروز چهارشنبه در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۲۳ هزار و ۳۲۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۱۰ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۸ هزار و ۲۹۸ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «تاپیکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «پی باد»، «خساپا» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۴ هزار و ۱۱۲ واحدی روی پله ۷۶۰ هزار و ۹۷۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۸ هزار و ۲۹۸ هزارمیلیارد تومان رسید.
شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۶۶ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۹۱۶ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «انبوه سازی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های کماسه، غسالم، بکام بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فسپا، فتوال و دکوثر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های فتوسا، چخزر و ثغرب بیشترین افزایش قیمت و سهام ولشرق، شاروم و کزغال بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و فیروزا در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فدک ۰۷، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های قدک ۰۷، اوصتا و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های پی باد، دارایکم و خزامیا بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها خساپا، وبملت و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۰۶۴، اخزا ۱۲۷۴، اراد ۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کوثر بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
دکمه بازگشت به بالا