جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

عدم ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به افرادی که کشف حجاب کرده اند

طالبی معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و... در این استان، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد. او افزود: در صورت مشاهده پاسخگویی ادارات به افراد کشف‌حجاب‌کرده، مدیر و مسئول آن مجموعه باید پاسخگوی این قصور و خطا باشد.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و… در این استان، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی بر عدم ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به افراد کشف حجاب کرده، تاکید کرد.

طالبی با تاکید بر این موضوع در ستاد عفاف و حجاب خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و… در استان خراسان جنوبی، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند، را ندارد.

او افزود: در صورت مشاهده پاسخگویی ادارات به افراد کشف‌حجاب‌کرده، مدیر و مسئول آن مجموعه باید پاسخگوی این قصور و خطا باشد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به حوادث اخیر، بیان کرد: با تلاش رسانه‌های ضدانقلاب، متأسفانه به برخی افراد این‌گونه القا شده که نظام و انقلاب نسبت به مسئله رعایت حجاب، کوتاه آمده است.

طالبی با تأکید بر این که قانون، شرع و عرف ما براساس آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: کسانی که به دنبال سوء‌استفاده از شرایط هستند، این را بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت هیچ عنوانی از موضوع رعایت حجاب کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

او برگزاری کارگروه عفاف و حجاب را از تکالیف دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: دستگاه‌ها می‌بایست گزارش مصور و مکتوب کارگروه عفاف و حجاب را ماهانه به دفتر اجتماعی ارسال نمایند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به رویکرد خوب پژوهش خلاقیت علمی و ذوقی حجاب که به اهتمام یکی از اساتید دانشگاه‌های استان انجام گرفته، گفت: این پژوهش در قالب کارگاه و دوره‌های آموزشی در اختیار جوانان و به ویژه دانشجویان قرار گیرد.

طالبی، ضرورت نظارت بر برخی باشگاه‌های ورزشی را با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر عدم رعایت حجاب و عفاف، از دیگر مصوبات جلسه عنوان کرد.

او ادامه داد: با عنایت به ضرورت تبیین اثرگذار در موضوع عفاف و حجاب و با اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری کارگاه آموزشی تکمیلی ویژه اساتید فعال در این حوزه، این دوره با همکاری ارشاد و دستگاه‌های اجرایی برگزار شوند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا