جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

عقب‌گرد بورس در ساعات میانی / پول حقیقی از خودرویی‌ها رفت

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات توانسته بود روند صعودی به خود بگیرد و تا رقم دو میلیون و ۳۳۴ هزار واحد افزایش یابد، در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات توانسته بود روند صعودی به خود بگیرد و تا رقم دو میلیون و ۳۳۴ هزار واحد افزایش یابد، در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد.

شاخص کل بورس امروز با ۲۸ هزار و ۹۲ واحد کاهش تا رقم دو میلیون و ۲۷۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۱۷ هزار و ۴۹۱ واحد نزول کرد و در رقم ۷۶۴ هزار و ۷۵۵ واحد ایستاد.

در این بازار ۹۴۵ هزار معامله به ارزش ۱۳۵ هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال انجام شد.

۸۵ درصد نمادهای بورسی امروز منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، گروه مپنا و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

عقب‌گرد فرابورس به کانال ۲۸ هزار واحد

شاخص کل فرابورس نیز امروز با سقوطی ۲۷۷ واحدی به کانال ۲۸ هزار واحد عقب‌گرد کرد و در رقم ۲۸ هزار و ۸۲۴ واحد ایستاد.

در این بازار ۴۶۹ هزار معامله انجام شد که ۲۹۰ هزار و ۲۷۷ میلیارد ریال ارزش داشت.

در بازار فرابورس ۲۸ درصد نمادها مثبت و ۷۲ درصد ان‌ها منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

طی معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی از گروه‌های خودرویی و فلزات اساسی صورت گرفت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا