جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

علت رزرو نشدن هتل‌های کیش برای جام جهانی در کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: موضوع حضور ۲ کروز در جزیره کیش و برگزاری جشنواره جزیره فوتبالی برای هواداران ایرانی در ایام جام جهانی قطعی شده و با برنامه ریزی های انجام شده و تعامل فدراسیون فوتبال، قطعا شاهد رونق هتل های سطح کیش در این ایام خواهیم بود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: صادر نشدن ویزا از طرف قطری دلیل عدم استقبال گردشگران جام جهانی از هتل‌های این جزیره است.

 مرتضی رمضانی گالشی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار کرد:  با توجه به انتشار اخباری مبنی بر رزرو نشدن هتل‌های کیش برای جام جهانی در کیش، این سازمان از مدت ها قبل طی مکاتباتی مکرر این درخواست را اعلام کرد که اماکن اقامتی کیش در سامانه صدور ویزای قطر ثبت شود تا هواداران امکان استفاده از ظرفیت های جام جهانی را داشته باشند.
وی اضافه کرد: با وجود پیگیری های مستمر و موافقت های شفاهی طرف قطری در جلسات مذاکره تا کنون در عمل اقدامی در راستای حل مشکل ثبت هتل‌های کیش در سامانه «هایا کارت» میسر نشده و این باعث شد بسیاری از کشورهای متقاضی از جمله مکزیک، غنا و سنگال امکان برقراری پیوند بین اخذ هتل و ویزا را پیدا نکنند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این سازمان از ۶ ماه قبل مستمرا در این خصوص با نهادهای ذیربط مکاتبه داشت و علت نبود رزرو و عدم استقبال گردشگران خارجی، به صادر نشدن ویزا از طرف قطری باز می‌گردد که انتظار می رفت از سوی برخی نهادها از جمله جامعه حرفه ای هتلداران هم از چندین ماه قبل پیگیری می شد.
رمضانی با اشاره به تداوم پیگیری ها و تلاش ها در این زمینه، گفت: موضوع حضور ۲ کروز در جزیره کیش و برگزاری جشنواره جزیره فوتبالی برای هواداران ایرانی در ایام جام جهانی قطعی شده و با برنامه ریزی های انجام شده و تعامل فدراسیون فوتبال، قطعا شاهد رونق هتل های سطح کیش در این ایام خواهیم بود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا