جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

لیورپول و سیتی به حضور در نیمه‌نهایی نزدیک شدند

دیدار تیم‌های فوتبال بنفیکا و لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری سه بر یک لیورپولی ها به پایان رسید. تیم فوتبال منچسترسیتی‌ هم با برتری‌ یک یر صفر مقابل اتلتیکومادرید به حضور در مرحله نیمه‌نهایی‌ لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شد.

دیدار تیم‌های فوتبال بنفیکا و لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری سه بر یک لیورپولی ها به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال بنفیکا و لیورپول دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را سه‌شنبه شب در ورزشگاه دا لوز برگزار کردند و در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به شود لیورپول به پایان رسید.

در نیمه نخست شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند ابتدا در دقیقه ۱۷ توسط کوناته به گل برسند. در ادامه پاس زیبای آرنولد به دیاز و بعد از آن پاس دیاز با سر به مانه باعث شد تا این وینگر سنگالی گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود لیورپولی های به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم بنفیکا فشار را بیشتر کرد و در دقیقه ۴۹ موفق شد روی اشتباه کوناته و فرصت طلبی نونز به گل اول خود دست یابد. در ادامه بنفیکا توانست موقعیت های دیگری را هم بدست آورد اما بی دقتی آنها باعث شد تا بازی به تساوی کشیده نشود.

در حالی که بازی تا دقیقه ۸۷ با نتیجه دو بر یک پیگیری می شد، دیاز بازی خوبش را تکمیل کرد و با یک فرار مناسب و از پیش رو برداشتن دروازه بان، گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید تا بنفیکا برای بازی برگشت و جبران نتیجه در آنفیلد کار بسیار سختی داشته باشند.

دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه ۲۴ فروردین در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شود.

عبور از دیوارِ دفاعی اتلتیکو

تیم فوتبال منچسترسیتی‌ با برتری‌ یک یر صفر مقابل اتلتیکومادرید به حضور در مرحله نیمه‌نهایی‌ لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شد.

از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در ورزشگاه امارات پذیرای اتلتیکو بود و در نهایت صاحب پیروزی یک بر صفر شد.

هر دو تیم که سالهاست در حسرت فتح لیگ قهرمانان هستند بازی را با انگیزه بالایی آغاز کردند.

مطابق انتظار توپ و میدان در اختیار سیتی بود و اتلتیکو هم با اتخاذ روشی‌ کاملا تدافعی در اندیشه گل نخوردن بود.

در نیمه نخست، سیتی‌ با وجود تلاش فراوان‌ نتوانست موقعیت مناسبی ایجاد کند.

حملات سیتی در دقیقه ۷۰ نتیجه داد و حرکت خوب بازیکنان میزبان با ضربه مناسب “کوین‌ دی‌بروین” همراه شد تا دیوار دفاعی اتلتیکو فرو بریزد.

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا شاگردان “پپ‌ گواردیولا” با اندوخته یک گل به استقبال دیدار برگشت بروند.

نکته جالب بازی این بود که اتلتیکو تنها یک شوت به سمت‌ دروازه داشت که آنهم در چارچوب نبود. در واقع “ادرسون” دروازه‌بان‌ سیتی حتی یک مرتبه هم مجبور به واکنش نشد.

در دیگر دیدار امشب، بنفیکای پرتغال در خانه خود مقابل تیم مدعی لیورپول انگلیس متحمل شکست سه بر یک شد.

چهارشنبه شب در دو دیدار باقی مانده این مرحله، چلسی انگلیس در «استمفوردبریج» میزبان رئال‌مادرید اسپانیاست و ویارئال اسپانیا پذیرای بایرن‌مونیخ آلمان خواهد بود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا