جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

محدودیت‌های آخر هفته چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های کشور که امروز ساعت ۱۱ به‌روزرسانی شده، محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد روان است. با وجود این در حال حاضر در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است. همچنین محور قدیم خرم‌آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد – پل زال و محور خرم‌آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

محدودیت‌های تردد پنج‌شنبه و جمعه کندوان و هراز

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز پنجشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در این محور همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه ۱۸ فروردین از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا