جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

مهدی قایدی به همراه فرهاد مجیدی راهی اتریش می شود+عکس

به نظر می رسد ملحق شدن مهدی قایدی به تیم فرهاد مجیدی چه به عنوان بازیکن قرضی و چه به عنوان بازیکن قطعی حتمی شده است.

سرمربی جدید شباب الاهلی پیش از برپایی اردوی این تیم در خارج از امارات نام بازیکنان خروجی تیمش را مشخص کرده است که نام مهدی قایدی هم در بین آنها به چشم می خورد اما احمد نورالهی نه. این بدین معنی است بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی در تیم ژاردیم ماندنی شده است اما مهدی قایدی نه. البته این لیست که در رسانه های اماراتی بازنشر شده به معنی عدم تایید فنی مهدی قایدی از سوی سرمربی جدید تیم شباب الاهلی نیست و ممکن است بر اساس توافقات به دست آمده میان شباب الاهلی و اتحاد کلباء مهدی قایدی در لیست خروجی تیمش قرار گرفته است. لیستی که یکی دو بازیکن خارجی دیگر هم در بین آنها به چشم می خورد. از جمله توماس اولسن.

ژاردیم بعد از اینکه هدایت تیم شباب الاهلی را بر عهده گرفت از باشگاه خواست به هم خارجی ها برای حضور در تمرین فراخون دهد و اعلام کرد بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات اولیه و پیش از برپایی اردوی تیم در خارج از امارات در مورد سرنوشت بازیکنان تصمیم خواهد گرفت که براین اساس وضعیت مهدی قایدی هم مشخص شد.

به احتمال قوی مهدی قایدی در روزهای آتی به همراه فرهاد مجیدی راهی اتریش می شود تا در اردوی آماده سازی تیم اتحاد کلباء شرکت کند.

ستاره سابق استقلال شاگرد مجیدی شد/عکس

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا