جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما تا اواخر هفته و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: طی پنج روز آینده آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود و روند تدریجی افزایش دما تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود:امروز و فردا (۷ و ۸ شهریور) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق هرمزگان، جنوب ایلام، برخی نقاط خوزستان رشد ابرهای همرفتی همراه با وزش باد و خیزش گردوخاک و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز در ارتفاعات البرز مرکزی رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد در ساعات بعدازظهر دور از انتظار نیست و تا روز پنجشنبه (۱۰ شهریور) وزش باد و خیزش گردوخاک در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، شرق یزد، غرب کرمانشاه، ایلام، خوزستان رخ خواهد داد.

ضیاییان ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه (۷ تا ۹ شهریور) شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ شهریور) صاف، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ و روز چهارشنبه (۹ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۷ و ۸ شهریور) اهواز با دمای ۴۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا