جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در ۴ فروردین ۱۴۰۲

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است اما در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان حاکم است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است اما در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان حاکم است.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را برای امروز جمعه، چهارم فروردین ماه تشریح کرد و گفت: در خصوص آخرین وضعیت محورهای شمالی، تردد از محور چالوس مسیر رفت و برگشت و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است اما در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

معصومی افزود: ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

به گفته وی: محدودیت تردد با تغییر مسیر محور قدیم خرم آباد – پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای دارای انسداد فصلی را لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل – خلخال اعلام کرد.

روند افزایشی دما در پایتخت/ ورود سامانه بارشی از غرب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی کشور روند افزایشی دما در پایتخت و ورود سامانه بارشی از غرب کشور را پیش بینی کرد و گفت: امروز در اکثر نقاط کشور، جوی پایدار و آسمانی صاف داریم.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کشور به تشریح وضعیت آب و هوای امروز جمعه چهارم فروردین پرداخت و گفت: امروز در اکثر نقاط کشور، جوی پایدار و آسمانی صاف داریم.

گودرزی افزود: فردا شنبه با عبور موج های ضعیفی در برخی استان های شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز بارش های پراکنده انتظار می رود.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه سامانه جدید بارشی از غرب کشور وارد می شود و نیمه غربی کشور را در بر می گیرد و بارش باران رخ می دهد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، روز دوشنبه با گسترش فعالیت این سامانه بارشی در بیشتر استان های کشور شاهد بارندگی هستیم.

همچنین از امروز تا روز دوشنبه هفته آینده روند افزایشی دما را برای بیشتر مناطق کشور داریم.

گودرزی خاطرنشان کرد: تهران امروز وزش نسبی باد را دارد و برای تهران امروز بیشینه دمای ۱۸ درجه گزارش شده که روند دمایی در پایتخت روند افزایشی است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا